Webinarer

BtB handler ikke om, hvor mange leads, men om kvaliteten af leads. Ideelt set kunne de fleste nøjes med færre leads, men til gengæld leads af højere kvalitet. Dette webinar viser, hvordan marketing og salg kan etablere et effektivt leadflow, så I kan skrue op og ned for tilgangen af kvalitets-emner og opnå et forudsigeligt salg.

I B2B-virksomheder er forbindelsen mellem marketing og salg afgørende for at skabe vækst. Ved tæt samarbejde kan marketing øge mængden af nye leads af høj kvalitet med over 50%, og salg kan konvertere flere af disse leads til betalende kunder. Kort sagt betyder et gnidningsfrit samarbejde dramatisk øgede konverteringsrater og mere effektive salgsprocesser. I dette webinar får du en opskrift og nøglen til at gøre det effektivt og hurtigt. Et framework som hjælper dig med at opnå et effektiv samarbejde.

Dette webinar handler om hvordan du kan identificerer dine yndlings leads – dem med størst potentiale og værdi. Så du stopper med at spilde tid på leads der alligevel aldrig bliver til noget. Og hvordan du ved at bygge den kommercielle bro mellem marketing og salg kan skabe VÆKST x 3.

Den Digitale Købsrejse.

Jeg stiller skarpt på den digitale B2B købs- og beslutningsproces – hvordan den ser ud i dag OG hvordan den er forandret for altid. Blandt andet er den op til 80% digital, og der flere personer der har indflydelse, og de er mere selvhjulpne.

Hvordan kan du få identificeret de vigtigste beslutningstagerne og dosere dine budskaber mest effektivt til dem? OG det helt centrale: hvordan skaber du synergi mellem kundernes købs proces og din marketing og salgsfunnel?

Find det kommercielle link mellem marketing og salg.

I dette webinar deler jeg mine erfaringer og metode til at løse de udfordringer mange B2B virksomheder ’pusler’ med i dag som f.eks. silo arbejde og marketingleads, der ikke bliver til salgsleads. Der udover stiller jeg skarpt på B2B kundens købs og beslutnings proces og udfordringer – og hvordan B2B salgs processen skal match og understøtte den.

Sådan finder og konverterer du yndlingsleads til profit.

Marketing og salg i en B2B virksomhed skaber størst værdi, når de er enige om, hvem de sigter efter. Så marketing udvikler det rigtige content, og sælgerne kun bruger tid på de leads med største værdi og potentiale. Dette webinar lærer dig, hvordan I kan nå det mål, og hvordan det vil påvirke marketing, salg og lønsomhed i jeres virksomhed.

Lær at finde jeres B2B yndlings-kunder – og at konvertere flere leads hurtigere.

Marketing og salg i en B2B virksomhed skaber størst værdi, når de er enige om, hvem de sigter efter. Så marketing udvikler det rigtige content, og sælgerne kun bruger tid på de leads med største værdi og potentiale. Dette webinar lærer dig, hvordan I kan nå det mål, og hvordan det vil påvirke marketing, salg og lønsomhed i jeres virksomhed.

Udbytte
Du får ingredienserne og et roadmap til, hvordan marketing og salg kan arbejde mere effektivt ved at have et klart billede af, hvordan jeres yndlings kunder ser ud. Og hvordan I finder guldæggene blandt alle de leads, I får ind. Som en sideeffekt ser du, hvordan det kan skabe sammenhængskraft mellem salg og marketing.

Find det kommercielle link mellem salg og marketing.

Hvordan får du salg og marketing til at arbejde bedre sammen? Så de ikke bare taler pænt med hinanden og forfølger samme KPI’er, men så de reelt integrerer deres performance og skaber FÆLLES resultater. Det er emnet på dette webinar, hvor vi kigger ind i virkelighedens gab. Og prøver at finde praktiske løsninger, der virker over tid.

Udbytte

  • Du får bud på, hvordan du kan sikre reelt samarbejde.
  • Du får et blue-print til en samlet salg-marketing proces.
  • Du får gratis adgang til et assessment værktøj, der kan måle jeres performance.