Nyt navn, logo og website!

Jeg har taget en stor beslutning i anledningen af min 3 års fødselsdag som selvstændig (wupti det er godt nok gået hurtigt takket været de dejligste kunder og ekstremt spændene opgaver non-stop)

En beslutning der er blevet omsat til handling …

… Det er blevet til et nyt navn, logo og website …

Leadscreening.com bliver til leads2profit.dk – BUM

HVORFOR?

Fordi det jeg gør, er at hjælpe B2B virksomheder med at konvertere leads til profit – kort og godt. Skaber forudsigelig vækst og maksimere salget effektivt og hurtigt også på den lange bane. Jeg sætter en ære i at yde hjælp til selvhjælp 

Der er mange forskellige årsager til, at leads ikke konverteres til profit -og her gælder det jo om at finde de grundlæggende årsager til at leads ikke konverters – er det;

  • Dårlig kvalitet af leads (inbound og/eller outbound)
  • Manglende konverterings proces
  • Alle leads behandles ens uanset potentiale og købsparathed
  • Ikke nok leads
  • Salg har for travlt med at fokusere på de ’gamle’ pipeline der ikke # #b2b #pipeline #marketing rykker sig
  • Marketing har travlt med at lave kampagner der ikke generer leads eller de helt rigtige
  • Ingen fælles definition yndlingskunden
  • Manglende viden og enighed om hvilke konkret købssignaler der indikerer et HOT leads
  • Behov for klare roller, ansvar og målsætning
  • Eller noget helt 10.?

 

Kunsten er så komme med den rigtige løsning der fungerer i virksomheden – og her må jeg i al beskedenhed sige, at min metode er effektiv, enkel og let at implementere uden at hele organisationen lægges ned. Det er de feedback jeg får fra mine ambitiøse kunder.

Har du spørgsmål til min navneskift så sig endelig til.

Skaber salg og marketing synergi?
Får I de rigtige leads?
Konverterer I nok leads til salg?

Ingen er perfekte. Og det kan være svært at sætte fingeren på, om det går godt nok. Tag en uformel snak med os om, hvorvidt I kan stramme jeres lead-proces op. Det koster ikke noget.