Her er cases på, hvordan jeg har hjulpet andre:
En virksomhed fik eksterne investorer og havde brug for at finde den bedste måde at øge sin ROI.
Der blev søsat to initiativer
Sammen med Leads2profit etablerede virksomheden screeningsfunktioner for både indgående og udgående kundeemner.
En salgsmotor blev opbygget, hvilket resulterede i forøget fortjeneste gennem datadrevne aktiviteter.
Resultatet – en historiske vækst
En større global virksomhed ønskede at etablere og digitalisere en lead management infrastruktur for at bygge bro mellem salg og marketing.
Nøglen var at skabe konsistens
Leads2profit assisterede virksomheden med at etablere en lead management proces, som binder salg og marketing sammen på tværs af alle markeder. Det handlede især om konsistent og at sikre en ensartet tilgang til at arbejde med leads. De nye processer blev etableret blandt andet via workshops, der gik i dybden med skabeloner og en klar implementeringsplan.
Nyt fundament for datadrevet marketing
En opstartsvirksomhed inden for medicinsk udstyr havde brug for at finde den ideelle investor og partner.
Der blev skabt klarhed over partnerens ønske-profil
Virksomheden brugte Leads2profit leadscreenings-metoden til at forstå og identificere DNA’et hos ideelle, potentielle investorer og partnere.
En professionel søgeproces blev sat i værk
En højteknologisk virksomhed benyttede callcenter til rekruttering af kundeemner, men konverteringsfrekvensen var tæt på nul.
Leadscreening var svaret
Virksomheden brugte virksomheden Leads2profit lead screeningsmetoden til at identificere de ideelle kunder og deres DNA.
Øget konvertering og øget salg
Skaber salg og marketing synergi?
Får I de rigtige leads?
Konverterer I nok leads til salg?
Ingen er perfekte. Og det kan være svært at sætte fingeren på, om det går godt nok. Tag en uformel snak med os om, hvorvidt I kan stramme jeres lead-proces op. Det koster ikke noget.